VIRCAVAS
PAMATSKOLAS MISIJA: ATBALSTS, SADARBĪBA, IZAUGSME
□ Izglītības procesa centrā ir skolēna mācīšanās, lietpratības veidošanās,
viņa individuālā potenciāla attīstība.
□ Skolēns – laimīgs, veiksmīgs, pilsoniski līdzdalīgs, gatavs individuāliem
un globāliem izaicinājumiem.
□ Ikdienas pieredzes izmantošana mācībās, vecāku aktīva iesaiste un
atbildība.
□ Sadarbības īstenošana klasē, skolā, kopienā - sadarbības pedagoģija,
vienota pieeja radošā, drošā skolas vidē.
□ Skolēnu vajadzību izpratne, pilnvērtīga atbalsta nodrošināšana.
VIRCAVAS PAMATSKOLAS IZGLĪTĪBAS DARBA MĒRĶI:
□ Vispusīgi attīstīts un lietpratīgs skolēns, krietns cilvēks.
□ Tikumiska, rīcībspējīga un atbildīga personība, kas ieinteresēta savā
attīstībā.
□ Personība, kas izprot vērtības un apliecina to ar savu rīcību- dzīvo
veselīgi un droši, mācās ar prieku un interesi.
□ Latvijas patriots ar kultūrvēsturisko pieredzi, kas sociāli atbildīgi
līdzdarbojas sabiedrības norisēs, uzņemas iniciatīvu un ir lojāls.
VIRCAVAS PAMATSKOLAS IZGLĪTĪBAS DARBA PRINCIPI:
□ Mācīšanās notiek integrēti, praktiskā darbībā, ar mērķtiecīgiem mācīšanās
mērķiem
□ Skolēni ir iesaistīti, ieinteresēti, mācības ir viņiem aktuālas
□
Skolēna vajadzību apzināšana, mācīšanās
mērķi un tam atbilstošu formu izvēle - pedagoga kompetence
□ Pēctecība, nepārtrauktība, iekļaušana, līdzdalība, vienotas prasības un
konsekvences
□
Sadarbība – ar skolēnu, skolotāju
savstarpēja, ar vecākiem, ar sabiedrību